Наші новини
Інтермодальне перевезення

Інтермодальне перевезення – Це комбіноване транспортування ваших вантажів і здійснюється кількома видами транспорту, при якому фірма несе відповідальність за все перевезення, навіть якщо доставка проводиться різними видами транспорту (наприклад, морем, залізницею і автодорогою).

Ефективність интермодального перевезення полягає у використанні переваг кожного виду транспорту; при цьому, критеріями ефективності можуть виступати не тільки вартість доставки, але і швидкість, і точність доставки, а також екологічна безпека та багато інших факторів. Це одна з частих послуг якими користуються при інтермодальному перевезенні, для замовників які знаходяться у важкодоступних куточках світу, інтермодальні перевезення – справжня «палочка-виручалочка». Якщо ваш об’єкт або виробництво знаходиться в області, транспортна доступність якої залишає бажати кращого, ви можете доставити товар за допомогою негабаритних перевезень до певної точки на карті, а далі скористатися послугами іншого транспорту з більшою прохідністю.

Хоча найчастіше поняття мультимодальной і інтремодального вантажоперевезення використовуються як синонім, між ними є тонка різниця формального характеру, про яку не варто забувати. Хоча і в першому, і в другому випадку доставка здійснюється кількома видами транспорту, при мультимодальних перевезеннях вся відповідальність протягом повного циклу доставки лежить на одній компанії, відповідно, на весь шлях прямування оформляється один документ.

Інтермодальні перевезення характерні тим, що при зміні транспорту змінюється і експедитор.

Таким чином, в момент передачі вантажу відповідальність переходить в руки іншої компанії і документація повинна бути оформлена відповідним чином, тобто, наприклад, на ваш вантаж слід оформити не одну, а дві або більше довіреностей. Таким чином, з формальної точки зору, інтермодальні перевезення складніші, ніж мультимодальні.

Якщо вам потрібно доставити ваше обладнання або інші конструкції автотранспортом скористайтеся послугами компанії Транс-Авто-Д яка займається організацією негабаритних перевезень по території України, Європи, країн СНД.

Логістика на Українському ринку негабаритних перевезень.

Логістика на Українському ринку негабаритних перевезень.

Пошук клієнтів завжди є і буде головним завданням для успішного ведення бізнесу. Аутсорсинг – це кооперація з організацією функціональних підрядів, будь то склад або стоянка при цьому пов’язана допоміжною діяльністю між собою. Особливо актуальним сьогодні є всі часте і велике залучення аутсорсингу на Українському ринку надання логістичних послуг. Багато фірм користуються послугами компаній, які надають їм замовлення і клієнтів.

У сучасному світі Логістика становить великий відсоток від структури перевезень, в тому числі і негабариту. Економічний розвиток а також конкуренція, яка сприяє до пошуку нових інструментів управління, одним з яких останнім часом стає аутсорсинг. Конкурентні переваги фірм їх подальший, розвиток у багатьох аспектах залежить від високоефективного управління та організації, а також економічним, і стратегічних аспектах з аутсорсингу.

Це, насамперед, оптимізувати саму структуру використання фінансових ресурсів компанії. Підвищення гнучкості підприємства використання вивільняється потенціалу підприємства, швидко реагувати до зовнішніх умов ведення бізнесу та максимально покращувати економічний результат. До таких можна віднести ринок негабаритних перевезень України. Так, за останні роки негабаритні перевезення по Україні різко виросли в популярності, і на зараз є велика кількість фірм які надають в цьому сегменті свої послуги.

Перевозка пресс подборщик KRONE Германия Украинa

Для оптимізації виробництва можна надати те, що це не ключова сфера діяльності фірми, можна надати зовнішнім компаніям які представляють послугу пошуку замовників. При цьому не вкладаючи свої ресурси на пошук, рекламу й багато супутніх деталів. Це означає, що якщо логістика в якомусь сенсі не є пріоритетною сферою діяльності компанії, то можна заощадити і провести вузьку спеціалізацію самого процесу, і передати частину зобов’язань логістичної компанії.

Як показують статистика а також дослідження, спектр логістичних послуг в Європі а саме в Європейському союзі постійно зростає , росте і ринок аутсорсингу, Так як Україна будує свою економіку орієнтовану на Європу и в майбутньому буде одним з членів Об’єднаної Європи. На ринку надання логістичних послуг домінують транспортування, складування, комплектування, а от послуги доданої вартості є другорядними. Перечисленные три направления логистической деятельности принесли в 20013 році 85% доходів логістичним компаніям операторам (в 2012 році ця частка становила відповідно 88%). Результати дослідження, виконаного в 2014 році, показали, переважно транспортування, складування, комплектування доручають вузькоспеціалізованим компаніям, а складні операції роблять самостійно.

Европа транспортные коридоры

У перспективі логістика та ринок логістики буде рости і активно розвиватися зважаючи на запити ринку. Також кооперація європейських компаній з українським зростатиме у зв’язку з зближенням України з Європою, але також ринок буде кооперуватися з російським підприємствами бо економіки є досить взаємопов’язані між собою.

 

Керченський міст

Україна, як велика європейська країна, має багато доріг, але напрямок доріг перетинають ріки та поля, тому у цих місцях будуються мости.

Одним з таких мостів (як їх у народі називають довгобудовою) є Керченський міст, котрий має зв’язати Крим із Кубанню. Ідею будівництва моста через Керченську протоку висловив Альберт Шпеер на початку 1943 роки.

Серед цікавих фактів, наприклад, у книзі “Воїни сталевих магістралей” є згадка про цей міст: “Будівництво моста було розпочато ще німецько-фашистськими військами, але це було у зародковому стані. Крім моста необхідно було ще побудувати близько 80 км залізниці, що підходить до мосту. Основне будівництво розгорнулось після закінчення Кримської операції. Залізничні війска та спецформування НКПС зробили велику роботу. Міст через Керченську протоку було збудовано 3 листопада 1944 року, вона відкрилась для залізничного транспорту.

Гітлер не сумнівався в успіху і хотів перекинути в Кубань війська і техніку для походу на Індію. Німці привезли до Керчі металеві конструкції, цемент й решту будівельних матеріалів. Розвідники радянської авиації відзначили підвищення активності на Керченському півострові, але бомбити склади заборонили. Сталін планував захопити Крим і довести до кінця розпочате німцями будівництво. У 1944 році радянські війська з тріском вибили фашистів з Криму та на берегах Керченської протоки закипіла робота. Міст довжиною 4,5 кілометри було побудовано за 6,5 місяців. У листопаді 1944 року його прийняли у тимчасову експлуатацію. У лютому 1945 року по мості пройшов поїзд радянської делегації, котра поверталась з Ялтинської конференції. А через кілька днів його частково зруйнував шторм і потужний лідохід з Азовського моря. Обстріл льодових полів з берегових гармат, і бомбування з літаків не допомогли – 15 проміжних прольотів було зруйновано. Варто зазначити, що при цьому ніхто не постраждав. Сталин зрозумів ситуацію й нікого наказувати не став. Після закінчення війни дослідження мосту провела спеціальна комісія, яка прийняла рішення про проектування капітального високого мосту вартістю близько двох мільярдів рублів.

Будівництво залізничного мосту не вирішує проблеми залізничного сполучення між Україною та Росією через Керченську протоку.

Від станції Джанкой до станції Крим двісті кілометрів неелектрификованої одноколійки, що різко обмежує пропускну спроможність транспортного коридору і вимагає переходу на електровозну тягу. Така ж картина й на таманській частині транспортного коридору у Россії від станції Кавказ: діючі транспортні коридори через Донбас — електрифіковані двоколійні.

Що ж отримають українці й россіяни від будови мосту через море, та чи окупляться вкладені у нього міліарди? Очікується, що новий міст окупить себе за 8—10 років. Наразі Керченська паромна переправа між портами «Крим» й «Кавказ» в середньому перевозить до 1,5 млн тон вантажів й 0,5 млн пасажирів на рік. Прем’єр-міністр Російської Федерації Дмитро Медведєв виступає за якнайшвидший початок будівництва Керченського мостового переходу. Віце-премьєр керівництва Криму Рустам Теміргалієв наводить дані, що вартість мосту, у залежності від проекту, може досягати від $1,5 до 3 млрд.

В кінці 2013 роки, під час візиту президента України Януковича до Москви, питання будівництва мосту було остаточно погоджено у пакеті з найважливішими стратегічними рішеннями про представлення фінансової допомоги Україні. А 30 січня 2014-го Кабмін заявив, що зведення «євразійської» переправи почнеться у 2016 році.