Правила та особливості перевезення комбайнів з Європи

Всіляка техніка для сільського господарства є затребуваною і користується стійким попитом у нашій країні, при цьому з кожним роком збільшується кількість імпортованого обладнання. американські, німецькі комбайни давно стали звичним явищем на вітчизняних сільськогосподарських угіддях.

При цьому багато господарство роблять усвідомлений вибір на користь б / в обладнання, технічний стан якого, як правило, не поступається нової вітчизняної техніки, а в окремих випадках навіть краще. Пояснення цьому досить просте: крім найвищих вимог до виробництва обладнання, прийнятих в Європі і США, умови експлуатації, сервісне обслуговування і спеціальні умови для користувачів просто фізично не дозволяють «убити» обладнання.

Покупцеві набагато вигідніше після вироблення певного моторесурсу (Котрий, до речі, набагато нижче, ніж прийняті вітчизняні норми), провести заміну цілком сучасної моделі на поліпшену версію. При цьому менталітет тих же німців, їх педантичність і акуратність у використанні і обслуговуванні техніки гарантує відмінне техстан комбайнів.

Які типи комбайнів найчастіше завозять

Найбільш затребуваним типом техніки у вітчизняного замовника є зернозбиральний комбайн, трохи меншим попитом користується спецтехника для збирання буряків, картоплі, кукурудзи і соняшнику. Що стосується самих популярних торгових марок серед вітчизняного споживача, то це традиційні:

  • Джон Дір
  • CLAAS
  • New Holland
  • Massey Ferguson
  • Case IH
  • і так далі.

Що стосується переваг використання зарубіжних комбайнів, то до них відносять найвищу функціональність і продуктивність в співвідношенні «тонна з гектара», надійність і довговічність. Вітчизняна техніка поки, на жаль, «Програє» за цими показниками, проте до її плюсів варто віднести мінімальну вартість обслуговування і витрати на ремонт.

Трохи статистики

Як свідчать дані УКАБ («Українського клубу аграрного бізнесу»), за останні чотири роки, починаючи з 2015-го, в нашу країну було завезено понад 11000 одиниць зернозбиральної техніки (комбайнів). Загальна сума закупівель склала трохи менше одного мільярда доларів. Що стосується розподілу по роках, то мінімальна кількість техніки було завезено в 2015 році (1300 одиниць). Уже в 2016-м, завдяки підвищеному попиту споживачів і власників аграрного бізнесу, було імпортовано близько 4000 штук, що стало рекордним показником за всі чотири роки.

Що стосується «грошового еквівалента», то в 2015 році за техніку було сплачено близько 111 мільйонів USD, в 2016 – 344 мільйонів USD, в 2017 і 2018, відповідно, 301 і 189 мільйонів доларів. Традиційно «гарячим» періодом для зернозбиральної техніки вважається травень-липень, з максимальними поставками обладнання. З серпня по березень – «Спокійний» період, коли господарства займаються обслуговуванням і ремонтом техніки.
Якщо розглядати процентне співвідношення нових і вживаних комбайнів, імпортованих в нашу країну, то воно практично однаково (52% проти 48%). Старі комбайни практично нічим не поступаються новій техніці в плані продуктивності і функціональності, однак при цьому обходяться власникам набагато дешевше.

Як пройти кордон, які документи потрібно?

Для перевезення купленої за кордоном техніки її необхідно розмитнити, при цьому слід враховувати «специфічність» цього процесу. Тут не діють пільгові умови, якщо ваш комбайн «старше» п’яти років, будьте готові до додаткових витрат при розмитненні (приблизно на третину більше в порівнянні з новою технікою).

При покупці техніки слід звертати увагу на деякі нюанси, які полегшать процедуру проходження митниці. Зокрема, фахівці рекомендують проводити професійний огляд обладнання, під час якого перевіряється наявність і, головне, «Читаність» і відповідність всіх номерів і кодів жаток, шасі, кузова, коліс з даними техпаспорта. Якщо закупівля здійснюється державним підприємством, необхідне укладення договору ЗЕД. Оплата повинна проводитися по безналу або через фізичну особу.

Слід бути готовим до того, що митниця буде намагатися збільшувати оціночну вартість (до половини від реальної ціни комбайна).

Ввозити спеціальну техніку можна виключно через визначені пункти пропуску це необхідно враховувати при плануванні маршруту. Крім того, необхідно буде мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сама техніка повинна пройти процедуру радіологічного контролю та отримати сертифікат Держстандарту.

Як і чим перевозять комбайни

Для перевезення великогабаритної техніки використовують низькорамні платформи (трали). Можливе перевезення обладнання з жаткою до 12 метрів. Використання спеціалізованих тралів різної конструкції є найбільш поширеним варіантом доставки, проте в окремих випадках можливе перевезення з використанням залізничного транспорту (при відповідності габаритів техніки розміром ж / д платформи). Ціна при цьому в перерахунку за кілометр буде трохи вище, ніж перевезення автотранспортом.

Що стосується особливостей доставки тралами, то логістична компанія повинна враховувати безліч факторів:

  • стан і тип дорожнього покриття;
  • ширина проїжджої частини;
  • наявність мостів, akvedukov, шляхопроводів, тунелів на шляху проходження і обмеження на габарити транспорту, пов’язані з ними;
  • досвід в такелажних роботах, безпеку навантаження і розвантаження техніки
  • особливості перевезення комбайнів по Європі і Україні

Компанія Транс-Авто-Д пропонує послуги перевезення комбайнів та іншої негабаритної спецтехніки власним автотранспортом. Автопарк компанії складається з 85 спецпріцепов і 70 автомобілів для виконання найбільш об’ємних перевезень. ТАД – надійний і перевірений перевізник, який працює на ринку перевезень вже 20 років.

Ви отримаєте найсучасніше і затребуване обладнання з мінімальними витратами, а також зможете розраховувати на професійні технічні консультації. ТАД знайде відповідний Низькорамний трал для вашої техніки і забезпечить найбільш економічно вигідну транспортування негабаритного вантажу з урахуванням всіх технічних особливостей та маршруту в мінімальні терміни.