fbpx
Гальмівні системи напівпричепів

Гальмівні системи напівпричепів

Напівпричепи та їх різновиди, до яких відносяться низькорамні трали, наприклад, були спеціально розроблені і створені для вирішення особливих транспортних завдань. Основний з них є транспортування негабаритних і надважких вантажів, для яких найкраще підходять саме трали різного типу, вироблені на заводі компанії ТАД.

Сучасні трали, які використовуються в зв’язці з потужними автотягачами, це ефективні і продуктивні «автопоїзда», здатні доставляти вантажі, техніку і обладнання будь-якого розміру і ваги. В даний час створені трали з десятками осей, які здатні перевезти вантаж в декілька сотень тонн, і це не межа.

Загальні принципи, за якими класифікуються сучасні низькорамні трали, враховують технічні характеристики цього обладнання, серед яких:

  • Максимальна вантажопідйомність (знаходиться в прямій залежності від кількості колісних пар).
  • Висота навантаження (критична величина, яка визначає можливість використовувати трал для перевезень самохідної техніки і обладнання).
  • Розташування центру ваги (чим нижче, тим простіше перевозити високі вантажі і не допускати їх перекидання).
  • Особливості вантажів (максимальна довжина, екстремальний вага, негабаритні розміри).

Для підвищення універсальності при транспортуванні вантажів використовують різні конструкції рами тралів (прямі, телескопічні, «ламані»), а також спеціальне обладнання, що дозволяє підвищити можливості низькорамних напівпричепів і збільшити список вирішуваних ними транспортних завдань.

Особливості напівпричепів від компанії ТАД

Продукція заводу компанії «ТАД» задовольняє всім вимогам ринку негабаритних великовагових вантажоперевезень. Виробник пропонує увазі покупців як стандартні причепи та напівпричепи в вигляді бортових платформ, так і традиційно користуються попитом низькорамні трали серій:

  • Mega.

Модельний ряд включає напівпричепи з класичної вантажної майданчиком прямий конструкції. Трали можуть комплектувати різною кількістю осей (від пари до семи, в залежності від потреб замовника), що дає можливість здійснювати вантажоперевезення енергетичного обладнання, нафтогазових установок, металоконструкцій, чия вага досягає 80 тонн. Для завантаження на низькорамні трали цієї серії вантажів будь-якого типу зазвичай необхідно використовувати крани.

  • Jumbo.

Серія була розроблена в світлі підвищення вимог до граничних навантажень на колісні осі на транспорті, який експлуатується по дорогах загального користування. Фахівцями компанії ТАД була створена серія, що складається з восьми «полегшених» низькорамних напівпричепів, які здатні перевозити вантажі вагою від 30 до 60 тонн. При цьому «полегшена» рама знижує навантаження на колісні пари до дозволених 7 т / вісь.

  • Classic.

Модельний ряд з переднім заїздом оснащується відстібається гусаком, що дозволяє будь-самохідної техніки самостійно «завантажуватися» на вантажну платформу трала. Гусак відстібається, після чого передня частина трала лягає на грунт. Серія даних тралів актуальна при транспортуванні комбайнів та іншої сільськогосподарської техніки, важких екскаваторів, масивних бульдозерів, машин для трубоукладки, дорожньої техніки. Максимальна вантажопідйомність становить 64 тонни.

При виробництві та проектуванні напівпричепів фахівці компанії ТАД особливу увагу приділяють надійності пневматичних систем гальмування, якості трансмісії і підвіски, міцності колісних осей. Для контролю роботи вузлів і механізмів використовується імпортна електроніка.

Довговічність і надійність експлуатації в будь-яких умовах досягається якісною збіркою, кожен етап якої контролюється. Зварювання, складання, фарбування рам і тестування на навантаження входить в обов’язки фахівців складального цеху компанії ТАД.

Крім тралів в стандартній комплектації замовники, серед яких великі транспортно-логістичні компанії і приватні особи-перевізники, можуть скористатися опцією додаткової комплектації. Низькорамні напівпричепи можуть комплектуватися поворотними осями для кращої можливості маневрування та економії палива.

Також часто замовляються висувні уширители для негабаритної по ширині техніки, а також алюмінієві трапи для заїзду самохідної техніки.