, зазвичай використовується в якості дробарки первинного дроблення.
Вона встановлюється в самій передній частині рудної або каменедробильної установки для зменшення розміру твердих пір.
Щокові дробарки, завдяки своїй високій потужності дроблення і ефективності твердого матеріалу, є гарною альтернативою відцентровим дробарки первинного дроблення. Розрізняють безліч різновидів подібного промислового обладнання: воно може з одним або двома важелями, компактним і великогабаритним, з дизельним двигуном або гідравлічного типу, стаціонарного або мобільного виконання.
Гусенична щокові дробарка, транспортуванням якої з Європи займалася компанія ТрансАвтоД, відноситься до великогабаритному вантажу, який вимагає відповідних дозволів на перевезення відповідно до законодавства країн-транзитів.
Параметри вантажу 12 м в довжину, 3,20 завширшки і 4,50 у висоту, що зажадало складання відповідного маршруту з урахуванням наявних на шляху мостів і шляхопроводів. Крім того, враховувалися вимоги різних країн, що стосуються максимально граничного навантаження на дорожнє покриття, що призводило до коректування маршрутів.
Це в черговий раз підтвердило найвищу кваліфікацію її співробітників і готовність до виконання найскладніших негабаритних перевезень.
Маршрут | Тип прицепа | Вага | Вартість |
---|---|---|---|
Одеса - Київ | Трал | 30 / 45 | 26000 / 40000 |
Київ - Дніпро | Трал | 30 / 45 | 26000 / 40000 |
Дніпро - Львів | Трал | 30 / 45 | 59000 / 89000 |
Германія – м. Київ (Україна) | Трал | 30 / 45 | 95000 / 140000 |
Польша – м. Київ (Україна) | Трал | 30 / 45 | 59000 / 89000 |
Франція - Україна | Трал | 30 / 45 | 150000 / 220000 |
Ціни несуть ознайомлювальний характер, для точного прорахунку зверніться до нашого менеджера
Для відстеження вантажу отримайте ваш трек-код у вашого персонального менеджера