Menu
EnglishРусскийУкраїнськаDeutschPolski

Дороги в Україні Відсутні

Дороги в Україні після зими 2013 року можна з великою впевненістю сказати що відсутні. Важка зима що затягнулася до

І таке буває на дорозі

квітня фактично знищила дороги і показала не ефективність тих технологій що використовуваних для будівництва доріг в Україні та застарілість ДСТУ. Дороги за останні 20 років не будувалися в державі, і зрушення відбулися тільки до Євро 2012 і це тільки між великими містами що приймали Євро.

Історія доріг в Україні є драматичною, станом на 1940 рік загальна протяжність автодоріг на території УРСР становила 270,7 тис. км. Переважно це були грунтові дороги. Лише 10,8% доріг мали тверде покриття.

Інтенсивними темпами дороги будувались у 60-70-ті роки XX сторіччя. До кінця 80-х років загальна мережа автомобільних доріг в Україні була фактично побудована.
Зараз розвиток автомобільних доріг загального користування відстає від темпів автомобілізації країни. Протягом 1990-2010 їх протяжність практично не збільшувалася. Щільність автомобільних доріг в Україні в 6,6 рази менше, ніж у Франції відповідно 0,28 и1, 84 кілометри доріг на 1 кв. кілометр площі країни. Протяжність швидкісних доріг в Україні становить 0,28 тис. кілометрів, в Німеччині – 12,5 тис. кілометрів, у Франції – 7,1 тис. кілометрів, а рівень фінансування одного кілометра автодоріг в Україні відповідно до 5,5-6 разів менше , ніж у зазначених країнах.

Майже всі автомобільні дороги України проходять через населені пункти, це не відповідає вимогам до міжнародних транспортних коридорів, адже призводить до обмеження швидкості руху автомобільного транспорту.
Незадовільний транспортно-експлуатаційний стан автодоріг: 51,1% не відповідає вимогам за рівністю, 39,2% – по міцності. Середня швидкість руху на автошляхах України в 2-3 рази нижче, ніж в західноєвропейських країнах.

Не проїхати не пройти

Це пояснюється зокрема тим, що тягар на утримання транспортної мережі на душу населення в Україні більше порівняно з європейськими країнами через відносно невелику щільність населення 76 людини на 1 кв. кілометр, низьку купівельну спроможність громадян 1/5 купівельної спроможності Єврозони.

Так як основна діяльність нашої компанії «ТРАНС-АВТО-Д» це перевезення негабаритних вантажів. Для їх здійснення ми використовуємо спеціальні платформи з пониженим кліренсом, поворотними підрульними вісями і по цих жахливих дорогах техніка місцями не може просто фізично проїхати. . Що говорити вже про водіїв які замість того, щоб стежити за безпекою руху видивляються де є ями на дорозі що виглядає як після бомбардування. Так після цієї зими стан доріг є критичним і гальмує розвиток економіки країни.

З вище перерахованого можна сказати що на даний час доріг в Україні немає країна з такими темпами може зупиниться і це призведе до катастрофи і відсталості в загальному. Так в Китаї новому світовому економічному двигуні влада виділяє все більше коштів для будівництва доріг і тим самим стимулює економіку і збільшує темпи розвитку держави, а Україна все далі і далі відстає і перетворюється в «Чорну диру» в Європі. Попри високий транзитний потенціал нашу країну стараються оминати а країна втрачає можливі прибутки.

Майхер Андрій, Мельник Віталій.